خبرگزاری کار ایران

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز:

مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان البرز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۷۹۰۴

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز گفت: مرکز نیکوکاری تخصصی کارا باهدف ایجاد ظرفیت‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان سطح استان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از البرز، شاهین رضایی در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی کارا با اشاره به اینکه وظیفه کمیته امداد معرفی مددجویان مستعد اشتغال به مرکز نیکوکاری کارا و سایر مؤسسات کاریابی استان است، گفت: کمیته امداد موظف است بر اساس معرفی‌های صورت گرفته توسط مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و پس از انجام بیمه تأمین اجتماعی فرد به کار گمارده شده نسبت به اعطای مشوق‌های کارفرمایی برابر ضوابط اقدام کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام (ره) البرز اظهار داشت: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با کاریابی کارا استفاده بهینه از منابع و هم‌افزایی در ارائه خدمات کاریابی به مددجویان وسایر نیازمندان مستعد اشتغال است.

وی بابیان اینکه مرکز نیکوکاری موظف است پس از مشاوره شغلی برای افراد معرفی‌شده واجد شرایط اشتغال در بازه زمانی ۳ ماهه حداقل سه فرصت شغلی پیشنهاد کند گفت: در صورت عدم اشتغال، کارجو به‌عنوان استنکاف از شغل به کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی گردد.

رضایی ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار مرکز نیکوکاری کارا افزود: در مراسم افتتاحیه تفاهم‌نامه هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با کاریابی کارا جهت استفاده بهینه از منابع و ارائه خدمات کاریابی به مددجویان وسایر نیازمندان مستعد اشتغال منعقد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز