خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج درگذشت فرزند علیرضا محجوب را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۸۳

دبیر اجرایی خانه کارگر کرج طی پیامی درگذشت "طه محجوب" مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت و فرزند علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، فرشاد اوجانی با صدور پیامی، درگذشت "طه محجوب" فرزند علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت دبیر اجرایی خانه کارگر کرج بدین شرح است:

برادر ارجمند، جناب آقای مهندس علیرضا محجوب،

دبیرکل محترم خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

ضایعه اسفناک درگذشت فرزند دلبندتان، زنده یاد "طه محجوب" که جوانان با اخلاق و فعالان عرصه قرآنی بود، موجب تاثر و اندوه فراوان اینجانب و مجموعه همکاران خانه کارگر کرج شد. 

بدین وسیله طی ابراز همدردی و همدلی با حضرتعالی، این مصیبت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و آمرزش و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

فرشاد اوجانی _ دبیر اجرایی خانه کارگر کرج

زنده یاد "طه محجوب" مدیرعامل موسسه آموزشی فرهنگی برهان علم و معرفت و فرزند علیرضا محجوب، دبیرکل خانه کارگر و نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی، صبح امروز ۳۰ خرداد ماه در سن ۳۷ سالگی، درگذشت. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز