خبرگزاری کار ایران

توسط گروه‌های مردمی طبیعت دوست انجام شد:

پاکسازی مناطقی از آسارای کرج

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۵

در این مراسم که همزمان با موج آخر سفرهای تابستانی مردم و به منظور فرهنگ سازی و در معرض دید مسافران برگزار شد، حجم زیادی از زباله جمع آوری و با همکاری شهرداری آسارا از محل منتقل شد.

ایلنا: به همت اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج منطقه ری زمین در بخش آسارا توسط گروه‌های مردمی(NGO) از جمله جمعیت درختکاران البرز، جمعیت البرز سبز، انجمن کوهنوردان و جمعیت رفتگران طبیعت و با مشارکت شهرداری آسارا به صورت نمادین پاکسازی شد.

به گزارش ایلنا در کرج، در این مراسم که همزمان با موج آخر سفر‌های تابستانی مردم و به منظور فرهنگ سازی و در معرض دید مسافران برگزار شد، حجم زیادی از زباله جمع آوری و با همکاری شهرداری آسارا از محل منتقل شد.

در این مراسم حکیمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست کرج با بیان اینکه توسعه پایدار بدون مشارکت و همکاری جوامع محلی و نهاد‌های مردمی با سازمان‌های دولتی میسر نخواهد بود، خطاب به گروه‌های شرکت کننده اظهار داشت: تلاش مشارکت جویانه و خود جوش گروه‌های مردم نهاد در پاکسازی طبیعت اقدامی ارزشمند و تحسین برانگیز است و با توجه به وضعیت فعلی طبیعت و محیط زیست کشور در راستای آموزش و نهادینه سازی فرهنگ زیست محیطی، نیاز مبرم به انجام فعالیت‌های داوطلبانه از جمله پاکسازی طبیعت احساس می‌شود.

وی در پایان افزود: ما محیط زیست را از پیشینیان به ارثنبرده‌ایم، بلکه از آیندگان به امانت گرفته‌ایم پس در حفظ و حراست از این امانت کوشا باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز