خبرگزاری کار ایران

رییس خانه بلاکچین در گفتگو با ایلنا مطرح کرد :

روند برگزاری نمایشگاه متاراد بسیار مطلوب بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۸۴

علی زنجانی رییس خانه بلاکچین درباره نمایشگاه متارادمی گوید : انتظار استقبال گرم مردم از موضوعات مطرح شده در نمایشگاه را نداشتیم و خوشبختانه نمایشگاه به خوبی برگزار شد.

علی زنجانی رییس خانه بلاکچین در جریان برگزاری نمایشگاه متاراد در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تاریخچه فعالیت های خانه بلاکچین ایران گفت: اولین پلاتفرم آموزشی جامع ارزهای دیجیتال و توسعه بلاگ چین در ایران است که حدود 7 سال است فعالیت می کند.

وی ادامه داد: حدود سه سال ونیم که فعالیت های خود را گسترش و افزایش داده ایم  و ایده هایی که دوستان در سراسر کشور دارند یا دریافت می کنیم و ما این ایده ها را پرورش و حمایت لازم را برای اجرایی شدن انجام می دهیم.

وی با اشاره به روند مطلوب برگزاری نمایشگاه متاراد گفت: واقعیت این است که انتظار برگزاری چنین نمایشگاهی را نداشتیم و از همه بالاتر انتظار استقبال گرم مردم از موضوعات مطرح شده در نمایشگاه را نداشتیم وخوشبختانه نمایشگاه به خوبی برگزار شد. و علیرغم این که زمان بازدید ساعت اداری بود اما استقبال مردم بسیار خوب بود. و فراتر  از انتظار ما بود و این نمایشگاه فرصت خوبی که مردم از نزدیک هم با موضوعات مختلف حوزه رمز ارز و بلاکچین و اقتصاد دیجیتال آشنا شوند و هم با مدیران پلاتفرم ها دیدار کنند و راه خوبی برای ایجاد اعتماد متقابل است.

وی  ادامه داد: ما در خانه بلاکچین در بحث آموزش قدم های خوبی برداشته ایم و تلاش داریم تا اطلاعات مردم خوب کشورمان درباره موضوع جدید رمزارز و بلاکچین افزایش بدهیم.

زنجانی با اشاره به نمایش اولین دستگاه ای تی ام رمز ارزهای دیجیتال در این نمایشگاه توسط خانه بلاکچین گفت: این دستگاه به نام ای تی ام اگسفا شناخته می شود که برای اولین بار در ایران ساخته شده است و قابلیت تبادلات ارزی را بین واحدهای پولی رایج مانند ریال و سایر ارزها به ارزهای دیجیتال همچون بیت کوین و ایتریوم را دارد این دستگاه با توجه به وضعیت کشور بومی سازی شده است و هم اکنون در حال پیگیری دریافت مجوز برای نصب آن در هتل ها و مکان های گردشگری هستیم.

زنجانی با اشاره به اینکه باید در قانونگذاری و نظارت بر اقتصاد دیجیتال و رمز ارز دولت دقت بیشتری بکند گفت: این ساختار به شکلی نیست که بتوان با اتخاذ قوانین سفت و سخت برای آن قانون های با جزییات زیادی نوشت بلکه باید نظارت خوبی صورت بگیرد به شکلی که مردم مطمئن شوند حاکمیت نظارت خوبی دارد و امکان تخلف کاهش پیدا کند و اعتماد و اعتبار متقابل بین فعالان این سیستم و مردم شکل بگیرد.

خبرنگار علی زادمهر 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز