خبرگزاری کار ایران

اصغر جهانگیر در گفتگو با ایلنا مطرح کرد :

باید خودمان را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۳۸

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ظهر پنجشنبه 5خرداد از اولین نمایشگاه بین المللی متاراد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم قوه قضاییه با حضور در غرفه ایلنا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا با اشاره به روند برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی متاراد ( متاورس، رمز ارز ، اقتصاد دیجیتال ) در محل نمایشگاه بین المللی تهران گفت : طی بازدیدی که داشتیم به نظر می رسد  اولین نمایشگاه متاراد بسیار فوق العاده و خوب برگزار شد و به سهم خودم از دست اندرگاران نمایشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت مباحث رمز  و اقتصاد دیجیتال گفت: انچه مسلم است دنیای آینده متعلق به نسل و دانش نو  است و هر کسی که با تاخیر در این دنیا وارد شود، مطمئنا با تهدیداتی مواجه می شود و فرصتهای زیادی را از دست خواهد داد.

باید  خودمان را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم

جهانیگر افزود :ما باید  خودمان را برای ورود به دنیای جدید دیجیتال آماده کنیم و در بحث قوانین و مقررات و همچنین تعریف حریم خصوصی، باید کارهای جدید و به روزی را انجام دهیم.

مشروح گفتگو با  معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع از جرم قوه قضاییه بزودی منتشر می شود.

خبرنگار : علی زادمهر 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز