خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با ایلنا؛

توقف دوباره پروازهای مستقیم ترکیه تا ۱۱ آبان ماه به دلیل موج دوم کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۶۹

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره توقف دوباره پروازهای مستقیم ایران و ترکیه اظهار داشت: بر این اساس از ساعت 30 دقیقه بامداد 13 مهر ماه تا 11 آبان ماه پروازها متوقف می‌شود.

تورج دهقان زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره توقف دوباره پروازهای مستقیم ایران و ترکیه اظهار داشت: با پیگیری سازمان هواپیمایی کشوری، پروازها به ترکیه توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترک از سر گرفته شده بود اما با توجه به گسترش موج دوم ویروس کرونا در سراسر دنیا و در ایران و همچنین ترکیه، با صلاحدید وزارت بهداشت ترکیه این کشور تصمیم به تعلیق مجدد پروازهای مسافری و تجاری بین ایران و ترکیه گرفت.

وی ادامه داد: بر این اساس از ساعت 30 دقیقه بامداد 13 مهر ماه تا 11 آبان ماه پروازها متوقف می‌شود.

زنگنه افزود: پروازهای ورودی به ترکیه باید خالی از مسافر بوده و شرکت‌های هواپیمایی ایرانی صرفا مجاز به حمل مسافر برای پروازهای بازگشتی از ترکیه به ایران برای هموطنانمان خواهند بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: برای بازگرداندن شهروندان ترکیه‌ای از ایران تنها شرکت‌های هواپیمایی ترک می‌توانند با تایید وزارت امور خارجه ترکیه به انجام این پروازها مبادرت کنند.

وی گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای برقراری پروازها از تاریخ گفته شده به بعد در حال پیگیری است که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پروازها برقرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز