خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

ارائه اراضی مبتلا به شوری و بی‌آبی به دولت برای ساخت مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۰۵۰

خاوازی اظهار داشت: جهاد کشاورزی دارای اراضی مازاد است تا آن را در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، کاظم خاوازی در مراسم امضاء تفاهمنامه بین وزارت راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی اظهار داشت: در طرح مسکن ملی وزارت جهاد کشاورزی در کنار وزارت راه و شهرسازی است و تمام امکانات از جمله زمین را در اختیار این وزارتخانه قرار می‌دهد تا طرح اقدام ملی مسکن هرچه زودتر انجام شود.

وی ادامه داد: تفاهمنامه امروز ما با وزارت راه و شهرسازی برای ساخت 100 هزار واحد مسکونی برای کارکنان، بازنشستگان و ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی است که بخشی از این واحدها به صورت مشارکتی ساخته خواهد شد.

همچنین خاوازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قطعا وجود زمین از عناصر اصلی تامین مسکن است، بیان داشت: جهاد کشاورزی دارای اراضی مازاد است تا آن را در اختیار طرح اقدام ملی مسکن قرار دهد.

وی گفت: بخشی از اراضی جهاد کشاورزی که در اختیار این طرح قرار می‌گیرد برای عملیات کشاورزی دسترسی به آب ندارد و مبتلا به توپوگرافی‌های نامناسب و دارای شوری است.

خاوازی گفت: این اراضی را برای تولید مسکن در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهیم تا با مشارکت این وزارتخانه مسکن مسکن مردم حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز