خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید:

۲۰هزار مسکن ایثارگری احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۹۴

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت ۲۰هزار مسکن برای خانواده ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید اوحدی در مراسم عقد تفاهم‌نامه ساخت مسکن ایثارگران گفت: تا پایان دولت دوازدهم اراضی۲۰ هزار مسکن در استان‌های مختلف به قشر هدف ارایه می‌شود.

وی ادامه داد: کار ساخت این ۲۰ هزار مسکن آغاز می‌شود و به زودی جزییات آن و مناطق هدف این طرح را اعلام می‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه لیستی از استان‌هایی که 20 هزار مسکن ایثارگری در آن به اجرا می‌رسد، مشخص خواهد شد و بنا بر این لیست مشخص شده، اراضی برای صاحبخانه شدن واجدین شرایط واگذار می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: واگذاری 20 هزار اراضی واحد مسکونی معادل تلاش 10 سال گذشته است.

اوحدی با بیان اینکه در دولت، مصوبه‌های بسیار خوبی برای کاهش دغدغه‌ خانواده‌های ایثارگر اخذ شده است، گفت: اولین مصوبه، حل مشکل مسکن ایثارگران بود و مصوبه دیگر این است که تا پایان دولت، تمام معوقات و تعهدات به خانواده‌های ایثارگران تسویه خواهد شد.

وی افزود: همچنین موضوع ماده 38 که بسیاری از خانواده‌ها پیگیر آن بودند به اجرا می‌رسد و ایثارگران نگران این موضوع نباشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین گفت: از دیگر مصوبات این است که بازنشستگی پیش از موعد همسران و فرزندان شهدا به مرحله اجرا می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز