خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی شناور باری در بندر عامری تنگستان مهار شد/ حادثه خسارت جانی نداشت

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۵۲۰

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر گفت: براساس گزارش واصله در خصوص آتش سوزی یک شناور تجاری باری در بندر محمدعامری تنگستان، در عملیاتی منسجم، اطفاء حریق انجام شد.

به گزارش ایلنا، حجت خسروی درباره اطفاء حریق شناور باری  در بندر محمد عامری اظهار داشت: در عملیات اطفا،شناور ناجی  از ۱۸ از بندر عامری،شناور آتشخوار فرهام از بندر رستمی،تیم اطفاء حریق بوشهر، آتش نشانی بندر دلوار و جایروپلین ادراه کل بنادر و دریانوردی استان(با هدف پایش هوایی) مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: حضور به موقع تیم‌‌های عملیاتی در کنار مشارکت موثر مردم برای جداسازی شناور نقطه قوت عملیات اطفاءحریق بود که از ساعت ۹ آغاز و پس از گذشت حدود ۴ ساعت با موفقیت پایان یافت.

خسروی ادامه داد: این حادثه خسارت جانی نداشته و میزان دقیق خسارت مالی و همچنین علت وقوع حادثه توسط تیم سوانح دریایی در حال بررسی است.

وی یادآور شد: در این حادثه میزان اندکی آلودگی دریایی نیز ایجاد شده که به محض پایان اطفاء عملیات ‎پاکسازی توسط تیم مقابله با آلودگی دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، آغاز شده و تاساعات آینده پایان می‎یابد.

خسروی تصریح کرد: هر سانحه یک سری درس‎های آموختنی دارد که امید است با استفاده از آنها شاهد جلوگیری از چنین حوادثی باشیم.

وی افزود: رعایت موارد ایمنی توسط مالکان و فرهنگ سازی با رویکرد ایمنی موضوعی الویت دار است که در این زمینه باید اهتمام همگانی با هدف جلوگیری از حوادث احتمالی ایجاد شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز