خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

افزایش ۲۵ درصدی طول آزادراه‌های کشور در دولت یازدهم و دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۴۵

وزیر راه و شهرسازی، از افزایش ۲۵ درصدی طول آزادراه‌های کشور در دولت تدبیر و امید خبر داد و گفت:احداث قطعه ۶ آزادراه اصفهان-شیراز تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان بازدید از پروژه آزادراهی اصفهان - شیراز  به همراه معاون رئیس جمهور و وزیر دفاع با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در این ایام عزیز و فرخنده، حضور در این پروژه یک میثاق است تا قطعه ۶ آن تا پایان سال و تمامی پروژه تا خرداد ١۴٠٠ به پایان برسد. 

وی افزود: ترافیک در این آزادراه تنها برای شیراز نبوده و به اطراف و به سمت شرق و غرب توزیع می‌شود. 

اسلامی با اشاره به اینکه در این زمینه ٢ بخش باقی مانده آزادراه اصفهان - شیراز در اولویت است، تصریح کرد: به همراه دکتر نوبخت به آقای رئیس جمهور قول دادیم که تا پایان دولت ۵١٨ کیلومتر آزادراه در دست احداث را به ثمر برسانیم که بزرگترین آن همین آزادراه اصفهان - شیراز است. 

وی افزود: این بدان معناست که ٢۵ درصد حجم آزادراهی کشور را در دولت یازدهم و دوازدهم افزایش دهیم. 

این عضو کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: همزمان ٢۴٠٠ کیلومتر آزادراه در دست اجرا و مطالعه قرار دارد که به این ترتیب می توانیم در ۵ سال آینده این میزان را به ۵٠٠٠ کیلومتر برسانیم که یک نرم بالا برای حلقه مفقوده آزادراهی کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز