خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی روحانی با وزیر راه مطرح شد؛

دستور رییس‌جمهور برای تکمیل سریع دو آزادراه

asdasd
کد خبر : ۹۱۶۸۱۳

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تماس تلفنی رییس‌جمهور گفت: در این تماس گزارشی از آخرین اقدامات انجام‌شده در حوزه‌های مختلف به وی ارائه شد.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در تشریح موارد مطرح‌شده در این تماس تلفنی گفت: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های اولویت‌دار آزادراهی و بزرگراهی کشور به استحضار رئیس‌جمهور رسانده شد.

وی افزود: در بخش دیگری از این مکالمه تلفنی، آخرین وضعیت ترانزیت و ترددهای زمینی ریلی و دریایی با همسایگان شمالی به اطلاع رئیس‌جمهور رسانده شد.

اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهور نیز در این تماس بر تسریع در تکمیل و آماده افتتاح کردن آزادراه کنارگذر جنوبی تهران-چرمشهر-آبیک در آبان‌ماه سال جاری تاکید کرد.

وی همچنین افزود: رئیس‌جمهور در این مکالمه احداث و تکمیل بخش میانی آزادراه قزوین-رشت در منطقه منجیل رودبار را مورد تاکید قرار داد و رفع موانعی که موجب توقف طولانی و ترافیک می‌شود را خواستار شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: در این تماس آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر و اقدامات انجام‌شده در این خصوص به رئیس‌جمهور گزارش و مقرر شد، برنامه‌های افتتاحیه طرح‌های مسکن و طرح‌های زیربنایی در دست اجرای وزارت راه و شهرسازی در قالب تقویم هفتگی به رییس‌جمهور ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز