خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر راه و شهرسازی در پی درگذشت مدیرعامل بانک مسکن

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۷۴۹

وزیر راه و شهرسازی در پیامی، درگذشت ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن را بر اثر کرونا، تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی درگذشت ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل بانک مسکن را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: مشیت الهی بر آن قرار گرفت تا یکی از خدمتگزاران صدیق مردم، مدیری موفق و همکاری عزیز، مرحوم دکتر ابوالقاسم رحیمی‌انارکی مدیرعامل فقید بانک مسکن بر اثر بیماری کرونا به جوار رحمت حق عروج نماید. مرحوم رحیمی‌انارکی سالیان طولانی در بانک مسکن و در مدارج مختلف، خدمت‌رسانی کرد و در سال‌های اخیر در کسوت مدیرعامل منشاء خیر و خدمت برای آحاد جامعه و کارکنان آن بانک بود.

خلوص سخت کوشی، خستگی ناپذیری و تلاش در مسیر خدمت به مردم از خصلت‌های فراموش نشدنی مرحوم رحیمی‌انارکی بود که در حافظه مردم ایران، همکاران و جامعه بانکی کشور، ماندگار خواهد ماند.

تحمل این ضایعه بزرگ، سخت و مطمئنا جز با یاد خداوند و امید به اعطای صبر از جانب او میسر نخواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده گرامی ایشان و همکارانشان در بانک مسکن، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علودرجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز