خبرگزاری کار ایران

واردات کمپوت آناناس مشروط به صادرات انواع میوه‌جات

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۹۲۳

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی سازمان توسعه تجارت ایران اعلام کرد: بر اساس مصوبه 99/01/09 هیات وزیران بر اساس اصلاحات مندرجات ذیل فصل۲۰ کتاب مقررات صادرات و واردات، واردات هر کیلو گرم کمپوت آناناس تحت ردیف تعرفه ۲۰۰۸۲۰۹۰ منوط به صادرات سه کیلوگرم انواع میوه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، محمود بازاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این تصمیم به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته از سال گذشته و در راستای حمایت از توسعه صادرات میوه‌جات کشورمان، که در برخی از آنها دارای رتبه‌های جهانی هستیم، اتخاذ شده است.

وی افزود: طی سال ۹۸ صادرات انواع میوه و تره‌بار با بیش از ۴/۵ میلیون تن به ارزش بیش از ۱/۸ میلیارد دلار به بازارهای هدف توسط صادرکنندگان انجام شده که نشان‌دهندۀ ظرفیت‌های مناسب کشورمان در تولید و صادرات انواع میوه و تره‌بار است.

مدیر کل دفتر هماهنگی صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی با تأکید بر اینکه انواع میوه و تره‌بار تولیدی و صادراتی کشور از اقبال بسیار خوبی در بازارهای مختلف برخوردار است، بیان داشت: در صورت پشتیبانی بیشتر دستگاه‌های اجرایی ذیربط برای تجهیز زیرساخت‌ها و تامین خدمات تجاری در این حوزه، به ویژه ایجاد زیرساخت‌های  مکانیزۀ نگهداری و پردازش در مناطق تولید و تجهیز و تقویت ناوگان حمل یخچالی، قابلیت افزایش صادرات، بیش از عملکردهای سال گذشته، وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز