خبرگزاری کار ایران

وزیر صمت:

ذخیره‌سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال/ مردم هیچ گونه نگرانی نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۷۳۹

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی کالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا پایان سال اندیشیده می شود و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، رضا رحمانی در این خصوص تصریح کرد: کالا به اندازه کافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارک رمضان و حتی بعد از آن تا پایان سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تامین و ذخیره سازی کالاها در انبارهای کشور اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از این کالاها از محل تولید داخل و بخشی از طریق واردات تامین شده است، گفت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یک کالایی انجام شده است و کالاها در سریع‌ترین زمان ممکن بارگیری و تخلیه شده اند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر انجام رصد مداوم بازار، نیز بیان کرد: رصد و پایش تولید و واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات لازم ارایه خواهد شد.

رحمانی با بیان اینکه در زمینه‌ی تولید اقلام و کالاهای مقابله با کرونا افزایش چشمگیری داشتیم گفت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان‌مان اولویت اصلی ماست و در این زمینه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به طور شبانه روزی فعال هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز