خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان خبر داد

ثبت‌نام‌ ۱۰۰۰۰ نفر در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در بهارستان

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۰۱۴

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان از ثبت‌نام ۱۰ هزار متقاضی در مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان به تشریح آخرین وضعیت طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در این شهر جدید پرداخت و با اشاره به این‌که مجموع سهمیه بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن ۲۱ هزار واحد است، گفت: سهمیه مرحله اول این طرح در این شهر جدید، هفت هزار واحد بود که با بازنگری‌های انجام‌شده این سهمیه به ۱۰ هزار نفر افزایش یافت.

او افزود: در مرحله نخست طرح پس از انجام پالایش توسط وزارت راه و شهرسازی، تعداد سه هزار و ۵۰۰ نفر دارای صلاحیت تشخیص داده شدند که در حدود ۱۲۰۰ نفر از این تعداد تا پیش از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور با مراجعه به شرکت عمران بهارستان موفق به تشکیل پرونده شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید بهارستان بیان کرد: سایرین متقاضیان تایید صلاحیت شده مرحله نخست طرح نیز به‌صورت غیرحضوری در حال تشکیل و تکمیل پرونده خود هستند و در هفته اول فروردین‌ماه، اولین لیست این افراد برای افتتاح حساب و واریز آورده اولیه به بانک معرفی می‌‌شوند.

احمدی در ادامه به ارائه توضیحاتی در خصوص مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن در شهر جدید بهارستان پرداخت و عنوان کرد: در مرحله دوم این طرح که از ۲۱ اسفندماه به‌مدت دو روز انجام شد، تعداد پنج هزار نفر از طریق سامانه و پنج هزار نفر نیز به‌صورت پیامکی ثبت‌نام کردند.

وی خاطرنشان کرد: تقریباً سهمیه‌ بهارستان از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به‌طور کامل ثبت‌نام‌ شده است و عملیات اجرایی این طرح پس از پالایش متقاضیان مرحله دوم در فصل بهار سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز