خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری در گفت‌وگو با ایلنا:

برای ضدعفونی اتوبوس‌ها به دنبال مواد و تجهیزات هستیم‌/ دولت تجهیزات زیادی نداد/ تقاضای سفر به حداقل رسید

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۴۸

رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری با اشاره به کاهش چشم‌گیر تقاضای سفر بین استان‌ها به ویژه قم و گیلان گفت: در به در به دنبال تهیه و تامین مواد ضدعفونی‌کننده برای گندزدایی و پاکسازی اتوبوس‌ها هستیم و به شدت با کمبود این مواد مواجه‌ایم.

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره اقدامات انجام شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حمل و نقل‌ جاده‌ای عمومی بین‌شهری اظهار داشت: در به در به دنبال تهیه و تامین مواد ضدعفونی‌کننده برای گندزدایی و پاکسازی اتوبوس‌ها هستیم و به شدت با کمبود این مواد مواجه‌ایم.

وی با بیان اینکه دولت تجهیزات قابل توجهی در اختیار ما قرار نداد‌ه‌است، گفت: با مواد موجود اقدامات مورد نیاز را انجام می‌دهیم اما کافی نیست.

رییس اتحادیه شرکت‌های مسافربری با اشاره به کاهش تقاضای سفر در بخش حمل و نقل جاده‌ای و اتوبوسی ادامه داد: میزان تقاضای سفر و بلیت فروشی در ایام به کمترین حد خود رسیده‌ و بر روی قیمت‌ها هم اثر گذاشته است.

عامری افزود: میانگین قیمت بلیت اتوبوس در مسیر‌های مختلف 50 هزار تومان است که در ایام نبود سفر، این قیمت هم بسیار کمتر شده‌ است. بنابراین صدماتی که به بخش حمل و نقل جاده‌ای وارد شده قابل قیاس به بخش هوایی نیست چراکه در آن بخش در روزهایی تا سقف بیش از یک میلیون تومان هم بلیت فروخته‌اند.

وی تاکید کرد: در این روزها کاهش تردد بین شهری و تقاضای سفر در مسیرهایی مانند گیلان و قم بیشتر از سایر مسیرها و استان‌ها بوده‌است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز