خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند برای تهران و ۱۲ استان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۵۷

باران سازمان هواشناسی در اطلاعیه از بارش برف و باران در تهران و ۱۲ استان کشور به صورت برف و باران در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند خبر داد و نسبت به آبگرفتگی معابر، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف، هشدار داد.

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، سازمان هواشناسی در اطلاعیه شماره ۱۶۹ خود آخرین وضعیت جوی را برای مناطق مختلف کشور، اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، از روز یکشنبه ۱۱ اسفند، بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی شده است که بارش‌ها در استان‌های مختلف، متفاوت است.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، یکشنبه ۱۱ اسفند شاهد بارش باران و برف در استان‌های آذربایجان‌غربی، آذربایجان‌شرقی، زنجان، کردستان، شمال کرمانشاه، همدان و شمال مرکزی هستیم. همچنین در این روز، بارش باران و بارش برف در استان‌های گیلان، مازندران، دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران پیش‌بینی شده است.

بر اساس این گزارش، روز دوشنبه ۱۲ اسفند در استان‌های مازندران، گلستان و خراسان‌شمالی شاهد بارش باران و در ارتفاعات همین استان‌ها نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

تداوم بارش‌ها در استان‌های ذکر شده موجب آبگرفتگی معابر، بالاآمدن سطح آب رودخانه‌ها، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود تا خودروها به ویژه در جاده‌های کوهستانی مجهز به تجهیزات زمستانی باشند. همچنین انجام اقدامات به موقع در خصوص آبگرفتگی معابر عمومی و یا برف‌روبی الزامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز