خبرگزاری کار ایران

اقدامات گسترده رجا برای مقابله با ویروس کرونا در قطارها

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۸۰۷

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و در راستای سلامتی و آرامش مسافران در سفر با قطارهای رجا، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدامات گسترده‌ای را از چند روز گذشته در این زمینه آغاز کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی رجا، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: با اعلام ورود و شیوع ویروس کرونا به کشور از سوی وزارت بهداشت، این شرکت به غیر از اقدامات بهداشتی که از قبل در قطارها انجام می‌داد، برای پیشگیری و ایجاد سفری امن برای مسافران، اقدامات جدید بهداشتی را ابلاغ و اعمال کرد.

رضا عصاری به مه پاشی و ضد عفونی کردن قطارها به ویژه نقاط تماس مسافران با وسایل و تجهیزات قطارها گفت: به کلیه شرکت‌های راهبری و مأموران مؤظف قطارها اعلام و ابلاغ شده است دوره‌های ضد عفونی کردن کوتاه و مستمر باشد.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و دستکش توسط همه مأموران قطار به ویژه مهمانداران در طول سفر الزامی و ژل‌های ضدعفونی نیز در قطارها توزیع شده است، ضمن اینکه تأکید شده است تمامی ظروف پذیرایی دائماً ضد عفونی شوند.

معاون اجرایی رجا گفت: تلاش داریم با هماهنگی و همکاری راه‌آهن ج.ا.ا و وزارت بهداشت همچنین سایر دستگاه‌های ذی‌ربط اقداماتی را برای شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن کشور عملیاتی کنیم.

عصاری به توزیع بروشور، نصب برچسب و تراکت‌های اطلاع رسانی و آموزشی در قطارها برای آگاهی مسافران از نحوه پیشگیری و مراقبت‌های بهداشتی در خصوص این ویروس اشاره کرد و افزود: فیلم‌های آموزشی نیز در قطارها به این منظور پخش میشود.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا خاطرنشان کرد: به دنبال فراهم کردن امکان فروش ماسک در قطارها برای مسافران متقاضی نیز هستیم.

وی تأکید کرد: تلاش خدمتگزاران مردم در شرکت رجا و صنعت حمل و نقل ریلی کشور، فراهم آوردن سفری امن و راحت برای هموطنان گرامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز