خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با ایلنا:

امروز با حضور وزیر شهرسازی ۱۰ هزار مسکن مهر پردیس افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۵۵۰

امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس در فازهای ۸، ۱۱، ۵ و فاز ۹ قدیم به افتتاح می‌رسد که ارزش ریالی این پروژه‌ها ۱.۴۰۸.۶۶۵.۰۰۰.۰۰۰ تومان است.

حبیب‌الله طاهرخانی در گفت‌وگو با ایلنا، از افتتاح 10 هزار و 79 واحد مسکن مهر خبر داد و گفت: امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در فازهای 8، 11، 5 و فاز 9 قدیم به افتتاح می‌رسد که ارزش ریالی این پروژه‌ها 1.408.665.000.000 تومان است.

وی ادامه داد: همچنین امروز دو باب مسجد، سه باب مدرسه و ایستگاه پمپاژ هم در پردیس به افتتاح می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد: کمربندی شرقی فاز 8 به طول 4 کیلومتر هم به بهره‌برداری خواهد رسید.

طاهرخانی با بیان اینکه در پردیس با همکاری بانک مسکن تعدادی از واحدهای مسکن مهر به فروش اقساطی می‌رسد، گفت: به طور قطع با پیمانکارانی که تعلل در کار دارند قرارداد جدید منعقد نمی‌شود و نسبت به لغو قرارداد با این پیمانکاران اقدام خواهیم کرد چراکه تمامی پروژه‌های پردیس دارای متقاضی موثر هستند و میزان آورده‌های مردم به حد قابل قبول رسیده است.

وی ادامه داد: شهر جدید پردیس این ظرفیت را دارد که تا پایان سال جاری میزان فروش اقساطی خود را از 13 هزار به 23 هزار واحد برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز