خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

سرمایه انسانی تولید برتر را شکل می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۵۹

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اهمیت برند و عناوین در تجارت امروز گفت: این همایش رسالت دارد تا از عناوین و برندهای برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر کند و آن را به مردم معرفی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب صبح امروز (8 بهمن ماه) در همایش حمایت از تولید ملی (جشنواره ملی حاتم) که سالن‌ همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه، مکتب تشیع را وامدار حضرت زهرا(س) دانست و گفت: در برهه‌های مختلف سعی شد تا این مکتب مصادره شود که آخرین آن مامون عباسی بود که مجلسی در مرو درست کرد و در آنجا اعلام کرد که ما خاندان هاشمی هستیم و تشیع به ما می‌رسد.

رئیس فراکسیون کارگری ادامه داد: با وجود این ادعا اما علمای شیعه و سنی که در آن مجلس حضور داشتند همگی متفق‌القول بر این نکته تاکید داشتند که تشیع از عترت می‌آید و این عترت کسی نیست به جز حضرت زهرا(س). استدلال ما این است که امامان ما فاطمی نسب هستند نه علی‌ نسب. ما در آستانه سالروزی قرار داریم که بسیاری از مورخان، حادثه‌ی امروز را ناشی از برخورد و تالماتی می‌دانند که در دفاع از سیره علوی و امام علی(ع) حادث شده است.

دبیرکل خانه کارگر در ادامه این همایش با اشاره به اهمیت برند و عناوین در تجارت امروز گفت: این همایش رسالت دارد تا از عناوین و برندهای برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر کند و آن را به مردم معرفی کند.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: رهبر انقلاب بر این نکته تاکید دارند که باید کاری کنیم تا از کالای ایرانی یک کالای بادوام با کیفیت و شیک در ذهن مصرف‌کننده شکل بگیرد. آنچه که در ذهن مصرف‌کننده باقی‌می‌ماند، اسم، عنوان و کیفیت کالاست. امروز عنوان‌ها و برندها هستند که حرف اصلی را در بازار می‌زنند و ما امیدواریم دوستان در بحث داوری این موضوع را لحاظ کرده باشند.

وی با اشاره به مبانی و اصول اقتصاد گفت: در شرایط فعلی باید به بعضی عناوین اقتصادی به صورت ویژه توجه داشت. ما باید به مبانی اقتصادی و علم اقتصاد برگردیم و بر مبنای آن حرکت کنیم.

محجوب افزود: البته برخی فقط به دنبال مبانی هستند و اصلا نگاه کاربردی به مسایل ندارند درحالی‌که علاوه بر کاربردی بودن، باید نگاه منطقه‌ای نیز به محصول داشت.

نماینده مردم تهران افزود: امروز مردم به کیفیت و دوام کالا توجه دارند. آنها عنوان برتر را با کیفیت بالا می‌شناسند هرچند به دنبال کالای ارزان هستند اما هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنند.

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: منابع انسانی برتر تولید و کیفیت برتر را می‌آورد. امروز تمام مبانی اقتصادی به ارزش نیروی انسانی پی برده‌اند و امروز از ذوق و هنر کارگر و نیروی انسانی، تولید برتر و باکیفیت ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز