خبرگزاری کار ایران

تمام پروازهای به مقصد و از مبدا مهرآباد، تاخیر یا تعلیق دارند/ احتمال برقراری پروازها از ظهر امروز

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۵۰۳

در حال حاضر تمام پروازها به مقصد فرودگاه مهرآباد و از مبدا این فرودگاه با تاخیر انجام می‌شوند یا تعلیق خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، با توجه به  شرایط جوی و بارش شدید برف و کاهش دید افقی در فرودگاه بین المللی مهرآباد تمام پروازها از مبدا این فرودگاه با تاخیر انجام می‌شوند و برخی دیگر هم احتمالا تعلیق خواهند شد.

همچنین پروازها به مقصد فرودگاه مهرآباد هم با تاخیر انجام خواهند شد.

هر چند باند پروازی فرودگاه مهرآباد پاکسازی شده است اما از آنجایی که سطح دید افقی کاهش یافته فعلا هیچ پروازی در این فرودگاه نشست و برخاست نخواهد داشت.

از این رو مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه جهت اطلاع از پرواز خود با شماره 199 تماس بگیرند همچنین مسافران غیر از تهران با شماره تماس 25- 44665519 می‌توانند از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

به گفته یک مقام مسئول در فرودگاه مهرآباد احتمالا پروازها از ظهر امروز از سر گرفته شوند.

همچنین مدیرعامل فرودگاه مهرآباد اعلام کرده است عملیات برف‌روبی در این فرودگاه از همان دقایق اول بارش در باند و سطوح پروازی انجام شد اما به دلیل رعایت ایمنی‌ها فعلا پروازی انجام نمی‌شود و در محوطه لندساید همکاران معاونت تسهیلات فرودگاهی از همان دقایق اولیه بارش به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی و همچنین لغزندگی مسافران و مراجعان اقدام به پاکسازی محوطه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز