خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفت‌وگو با ایلنا:

علت سانحه بویینگ ٧٣٧ فردا اعلام نمی‌شود/ آمریکا «نفر پاسخگو» برای بررسی سانحه را به ایران معرفی کرد/ هنوز برای تیم کانادایی ویزا صادر نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۰۱۰

مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی گفت: هنوز برای تیم کانادایی ویزا صادر نشده است و قرار نیست هیأتی از کانادا در جلسه فردا حضور داشته باشد.

حسن رضایی فر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با رد این خبر که علت سانحه بویینگ ٧٣٧ فردا شنبه ٢١دی ماه اعلام می‌شود، گفت: تیم بررسی سانحه باید فرصت کافی برای انجام تمام تحقیقات داشته باشد و ممکن است علت اصلی سانحه یک سال بعد اعلام شود.

وی ادامه داد:هر گونه گمانه زنی خارج از بررسی و تحقیقات تیم و کمیته بررسی سانحه فاقد اعتبار است.

مدیر کل دفتر بررسی سوانح هوایی درباره حضور نمایندگان سایر کشورهای ذی نفع در جلسات بررسی سانحه اظهارداشت: نمایندگان کشورمان، اوکراین، سوئد، آمریکا، کانادا و انگلیس حق حضور در بررسی سانحه را دارند.

رضایی فر درباره اعزام تیم کانادایی به کشورمان تاکید کرد: هنوز برای تیم کانادایی ویزا صادر نشده است و قرار نیست هیأتی از کانادا در جلسه فردا حضور داشته باشد.

وی از اولین همکاری‌های آمریکا با ایران در بررسی سانحه گفت: درحال حاضر تیم آمریکا نفر پاسخگو از موسسه ایمنی حمل و نقل را به ما معرفی کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز