خبرگزاری کار ایران

فیلمساز زنجانی خبرداد:

راه یابی فیلم مستند " نجات مصدوم " به بخش مسابقه فیلم کراواسی

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۱۵۶

به جز فیلم «نجات مصدوم» از ایران فیلم‌هایی از کشورهای برزیل، کانادا، اسلوونی، کرواسی، ترکیه، فرانسه، انگلیس، اتریش، مجارستان، پاکستان و… در این فستیوال حضور دارند.

هنرمند و فیلمساز زنجانی، گفت: به جز فیلم «نجات مصدوم» از ایران فیلم‌هایی از کشورهای برزیل، کانادا، اسلوونی، کرواسی، ترکیه، فرانسه، انگلیس، اتریش، مجارستان، پاکستان و… در این فستیوال حضور دارند.

فرید احدیان، امروز دوشنبه(۱۴مهر) در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره به راه یابی اثر هنری خود، فیلم مستند «نجات مصدوم» به بخش مسابقه فیلم کرواسی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران به این مسابقه، اظهار داشت: مسابقه فستیوال بین المللی فیلم اسپیلولوژی کرواسی، در شهر تاریخی دوواک کرواسی برگزار خواهد شد.»

احدیان با بیان اینکه ۲۹ فیلم از ۱۶ کشور در بخش مسابقه این فستیوال حضور دارند، گفت: ۶ داور این آثار را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

هنرمند زنجانی، دراین زمینه اظهار کرد: به جز فیلم «نجات مصدوم» از ایران فیلم‌هایی از کشورهای برزیل، کانادا، اسلوونی، کرواسی، ترکیه، فرانسه، انگلیس، اتریش، مجارستان، پاکستان و… در این فستیوال حضور دارند.

این فیلمساز زنجانی، در ادامه با اشاره به موضوع ومحتوای اثر خود خاطر نشان شد: این فستیوال مختص فیلم‌های مستند و داستانی پیرامون غارنوردی است.

احدیان در پایان یادآورشد: نمایش نماهایی از مکانهای غیرقابل دسترس غار‌ها که اشخاص عادی نمی‌توانند به این بخش‌ها وارد شوند و فقط غارنوردان حرفه‌ای و آموزش دیده می‌توانند به این قسمت از اعماق غار‌ها صعود کنند از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز