خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری در گفت‌وگو با ایلنا:

مردم را مانند دولت در تعیین قیمت‌های جدید شوکه نمی‌کنیم/ امکان هماهنگی با تصمیمات یک‌شبه دولت وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۱۹۲

رییس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری با بیان اینکه قطعا مردم را با افزایش قیمت ناگهانی شوکه نمی‌کنیم، گفت:‌ هنوز هیچ برنامه‌ای برای مشخص شدن تغییر قیمت‌ها نداریم.

احمدرضا عامری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین سیاست بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای بین شهری پس از افزایش نرخ سوخت اظهار داشت: هنوز هیچ برنامه‌ای برای مشخص شدن تغییر قیمت‌ها نداریم. ما علم غیب از تغییر یک شبه و ناگهانی قیمت‌ها از سوی دولت نداریم که براساس آن هم برنامه‌ای داشته باشیم.  

وی درباره پیش بینی ریزش استقبال از حمل و نقل عمومی با افزایش قیمت‌ها گفت: نمی‌توانیم با تصمیمات خلق الساعه دولتمردان کشورمان هماهنگ باشیم. وقتی مردم خواب هستند دولتمردان سیاست‌های اقتصادی کشور را تغییر می‌دهند البته انتظار بیش از این هم نداریم، هر روز که از خواب بیدار می‌شویم شاهد یک تصمیم جدیدی هستیم که در نهایت باعث افزایش قیمت‌ها می‌شود که سوخت هم مستثنی از این جریان نیست.

عامری با بیان اینکه هنوز سهمیه بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای بین شهری مشخص نیست،‌ افزود: در حال حاضر هر چه بگوییم باعث کم عنایتی دولت می‌شود.

وی با اشاره به پیش بینی‌ها از افزایش احتمالی قیمت بلیت اتوبوس گفت: درباره این موضوعات هنوز تصمیم نگرفتیم و نمی‌توانیم مانند دولتی‌ها درباره چنین موضوعات مهمی یک‌شبه تصمیم بگیریم.

عامری با تاکید با بیان اینکه نمی‌توان با سنوات گذشته مقایسه کرد چون میزان افزایش قیمت سوخت و شرایط اقتصادی نسبت به دفعات گذشته بسیار متفاوت است،‌ اظهار داشت: قرار نیست مانند دولت عمل کنیم و همان رفتار را با مردم داشته باشیم و قطعا مردم را با افزایش قیمت ناگهانی شوکه نمی‌کنیم.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز