خبرگزاری کار ایران

زنگنه:

باید در نبرد اقتصادی مردانه بایستیم/ منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۹۷

وزیر نفت گفت: ما امروز بار دیگر وارد دوران بسیار سختی شده‌ایم، درحال حاضر شرایطی از نظر اقتصادی در کشور حاکم شده که بسیار سخت‌تر از شرایط زمان جنگ است.

به ‌گزارش خبرنگار ایلناٰ؛ بیژن زنگنه در سی و یکمین گرده‌همایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد اظهار کرد: امام سجاد (ع) پس از امام حسین بیش از ۳۰ سال در حصر خانگی زندگی کرد و تنها کاری که می‌توانست انجام دهد دعا و تربیت فرزندان بزرگی همچون امام محمد باقر (ع) بود.

وی ادامه داد: ما نیز باید نسل جوان خود را تربیت کنیم؛ آن‌ها منافقین را نمی‌شناسند و وطن فروشی آن‌ها را ندیده‌اند و از آن‌ها ضربه نخورده‌اند.

زنگنه با تاکید بر اینکه نبرد اقتصادی نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم، افزود: در شرایط سخت کنونی که دشمن برای ما ایجاد کرده است ما باید با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد.

زنگه دغدغه امروز را چگونگی فروش نفت عنوان کرد و گفت:  امروز مسئله ما این است که درصورت فروش نفت پول آن را چگونه دریافت کنیم و در صورت دریافت پول چگونه و از چه راهی کالای مورد نیاز کشور را تهیه کنیم.

وی افزود: امروز جنگ ما با آمریکا، اسرائیل و منافقین است، منافقین در حال تجدید حیات در کاخ سفید هستند و  بیش از هر زمان دیگری در کاخ سفید نفوذ دارند و پشتیبانی می‌شوند.

وزیر نفت اظهار کرد: افرادی که در حال حاضر مسئول کارها هستند با همان روحیه زمان جنگ کار می‌کنند  لازم است این روحیه به جوانان نیز منتقل شود.

زنگنه در پایان سخنان خود گفت: من نام این دوران را برای خود آخرین نبرد گذاشتم چرا که پیروزی در این نبرد پیروزی بر همه مشکلات و سخت ترین آن ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز