خبرگزاری کار ایران

رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران به ایلنا خبر داد:

حکم تخلیه ساختمان‌های بازرسی اصناف صادر شد/ وزارت صمت نه اجاره پرداخت می‌کند و نه وسایل نقلیه در اختیار بازرسان می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۸۰۸

درودیان گفت: مالکان این ساختمان‌ها که در نقاط مختلف تهران هستند از مرجع قضایی حکم تخلیه گرفته‌اند و باید ظرف روزهای آینده این ساختمان‌ها تخلیه شوند که به طور حتم این اتفاق در کار بازرسی اخلال به وجود خواهد آورد.

حسین درودیان رئیس بازرسی اتاق اصناف تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا خبر از حکم تخلیه مالکان ساختمان‌های بازرسی اصناف تهران داد.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران ادامه داد: شبکه بازرسی اتاق اصناف تهران متشکل از 230 نفر است که برای تهران بزرگ با این تنوع صنفی بسیار اندک است اما همین مقدار اندک نیز اکنون با محدودیت منابع مالی مواجه شده است تا آنجا که 6 ساختمان این واحد که استیجاری هستند و مطابق قانون اجارهبها آنها باید توسط سازمان صمت استان پرداخت شود، چندین ماه است که اجاره آنها پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس مالکان این ساختمان‌ها که در نقاط مختلف تهران هستند از مرجع قضایی حکم تخلیه گرفته‌اند و باید ظرف روزهای آینده این ساختمان‌ها تخلیه شوند که به طور حتم این اتفاق در کار بازرسی اخلال ایجاد خواهد کرد.

درودیان گفت:در حوزه وسایل نقلیه نیز که تامین آنها بر عهده سازمان صمت است نیز دچار مشکل شده‌ایم و این سازمان نتوانسته به تعهدات خود عمل کند اما به دلیل اهمیت کار بازرسی و تاثیر مستقیم آن بر آرامش بازار، اتاق اصناف از محل اعتبارات خود موقتا این مشکل را برطرف کرده است.

درودیان در خصوص ترکیب بازرسان اصناف و افزایش نیرو جهت بازرسی دقیق‌تر در شرایط فعلی اقتصاد کشور گفت: 60 درصد از نیروهای بازرسی متعلق به سازمان صمت هستند و 40 درصد متعلق به اصناف، از طرفی چون حق اتاق از محل جرایم اصناف بیش از یک‌سال است که پرداخت نشده و در آینده نیز احتمال پرداخت آن بسیار ضعیف است پس عملا امکان افزایش نیروهای بازرسی را نداریم. اما سعی داریم با همین بضاعت موجود وضعیت را مدیریت کنیم کما اینکه بازرسی اصناف تا به امروز عملکرد قابل قبولی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز