خبرگزاری کار ایران

با هدف توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه میان صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۹۴

در حاشیه گردهمایی فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‎های صنعت غذایی، تفاهم‌‌نامه‌ای میان صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی منعقد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، در حاشیه اولین روز گردهمایی سه روزه فناورانه صنایع، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های صنعت غذایی، تفاهم نامه‌ای صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایندگی دکتر سید محمدصادق خیاطیان، عضو هیات عامل صندوق و سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی به نمایندگی سیدرضا فاطمی امین، مدیرعامل این مجموعه به امضا رسید.

از جمله اهداف این تفاهم نامه می‌توان به بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در راستای رفع نیازمندی‌های صنایع، همکاری برای توسعه بازار شرکت‌های دانش بنیان و صنایع مرتبط در داخل و خارج کشور به ویژه از طریق جلب مشارکت سازمان‌ها و شرکت‌های بلوغ یافته و احصای نیازهای فناورانه آنها، همکاری به منظور تقویت ارتباط ذینفعان زیست‌بوم نوآوری و ایجاد شبکه فناورانه و نوآورانه به ویژه با مشارکت سازمان و شرکت‌های بلوغ یافته و شرکت‌های کوچک دانش بنیان اشاره کرد.

تعهدات صندوق نوآوری و شکوفایی در این تفاهم نامه دو ساله، شامل استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در راستای اجرای مفاد تفاهم نامه، تسهیل خرید محصولات دانش بنیان توسط شرکت‌ها و صنایع تابعه سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی با ارایه تسهیلات لیزینگ و استصناع، صدور ضمانت نامه‌های مورد نیاز برای شرکت‌های دانش بنیان مورد تایید سازمان اقتصادی رضوی و... می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز