خبرگزاری کار ایران

محمدرضا کلامی خبر داد:

تفویض مسئولیت ثبت سفارش کالاهای اساسی به وزارت صمت

asdasd
کد خبر : ۷۹۳۰۱۵

مدیر کل دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت گفت: مسئولیت ثبت سفارش کالاهای اساسی به وزارت صنعت،معدن و تجارت تفویض شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا کلامی با اعلام این مطلب در همایش یک روزه معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان های صنعت،معدن و تجارت افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده امور بازرگانی در این وزارتخانه تجمیع شد و لازم است تخصیص ارز حتما با توجه به موقعیت اضطراری و جنگ اقتصادی کشور انجام شود.

او گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۷ تا پایان بهار امسال ،۴۶ جلسه ستاد تنظیم بازار برگزار شده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی،تامین،توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت با اشاره به تعداد مصوبات نیز توضیح داد: در سال ۱۳۹۷ تعداد ۶۷۱ مورد مصوبه صادر شده است و در بهار امسال نیز ۱۶۲ مصوبه صادر شده است.

کلامی با اشاره به اینکه شناسنامه ای برای کالاهای اساسی تدوین شده است، ادامه داد:کارگروه های استانی نیز باید مسئولیت خود را در این حوزه پیگیری کنید تا بتوانیم از عهده انجام وظیفه برآییم.

به گفته او بررسی ها نشان می دهد تا هفتم مرداد ماه هرمزگان بیشترین تعداد جلسات را برگزار کرده است که نشان دهنده فعالیت موثر سازمان در این استان به دلیل دپوی کالا در بنادر این استان است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی،تامین،توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت در پایان از همکاران استانی خواست نظارت لازم را برای کنترل بازار در دستور کار قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز