خبرگزاری کار ایران

کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا:

تمام سکه ۲۰۰ هزار تومان گران شد/ حباب سکه به ۲۴۰ هزار تومان رسید

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۴۹۰

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف اظهار داشت: نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار گفت: با توجه به تنش‌های ایجاد شده در مورد نفتکش‌ها، قیمت انواع سکه با وجود عدم تغییر قیمت اونس جهانی با افزایش همراه بوده است. بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با تصویر جدید با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین در حال حاضر قیمت هر قطعه سکه تمام با تصویر امام ۴ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، نیم سکه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان و سکه های گرمی نیز ۹۷۰ هزار تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر مثقال طلا با افزایش ۴۵ هزار تومان، یک میلیون و ۷۵۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با افزایش ۱۱ هزار تومان، ۴۰۵ هزار تومان است.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف با بیان اینکه به طور متوسط ۵ درصد بر قیمت انواع سکه نسبت به روز گذشته افزوده شد، گفت: افزایش نرخ دلار در بازار‌ آزاد و افزایش تقاضا  در این رشد قیمت بیشترین تاثیر را داشته است. بطوریکه این افزایش تقاضا باعث شد تا حباب سکه نسبت به روز گذشته با افزایش ۸۰ هزار تومانی به ۲۴۰ هزار تومان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز