خبرگزاری کار ایران

روزنامه حزب کمونیست چین:

آماده جنگ تجاری بلندمدت با آمریکا هستیم

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۰۴۶

روزنامه حزب کمونیست چین نوشت که این کشور خود را برای جنگ طولانی‌مدت با آمریکا آماده کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، روزنامه حزب کمونیست چین امروز –یکشنبه - نوشت که آمریکا اراده مردم چین را دست کم گرفته است و مردم و دولت  آماده حضور در یک جنگ بلند مدت اقتصادی هستند.

در این روزنامه آمده است که چین کشوری نیست که با تهدید های آمریکا از زیر بار این مسئولت مهم برای رشد کشورش شانه خالی کند.

در سرمقاله روزنامه گلوبال تایمز آمده است: «مردم چین آماده انقلاب دیگری برای رویارویی با زورگویی از سوی آمریکا هستند.»

در ادامه تاکید شده است: «چین از ادامه جنگ تجاری با آمریکا نمی‌ترسد و این اصطکاک اقتصادی که از سوی آمریکا به وجود آمده است، تنها زائیده توهمات این کشور است. ما نباید وابسته به تکنولوژی و اقتصاد آمریکا باشیم و به زودی تدابیری در جهت رهاسازی کامل چین از وابستگی به دلار اندیشیده خواهد شد».

در ادامه نوشته شده است: «هیچ نیرویی در مقابل اراده آهنی مردم چین نمی‌تواند مقاومت کند. و هیچ قدرتی نباید این اراده را دست کم بگیرد و آن را امتحان کند».

«لاری کودلو» مشاو ارشد اقتصادی دونالد ترامپ اخیرا گفته است: «به زودی بار فشار تعرفه‌ها بر چین وارد خواهد شد و مردم آمریکا نگران افزایش قیمت‌ها نباشند».

مجله آنلاین «کیوشی» نیز در این‌باره نوشت: «امروزه که جهانی‌سازی به اوج خود رسیده است نباید شاهد جنگ اقتصادی باشیم و اعمال تعرفه برای تجارت سم است. در پی جنگ اقتصادی تنها عده کمی از آمریکایی‌ها سود می‌برند و عموم مردم متضرر این بازی هستند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز