خبرگزاری کار ایران

وزیر صنعت، معدن و تجارت تأکید کرد:

تفویض اختیار به انجمن‌ها در ایجاد ارزش افزوده معادن؛ به شرط پاسخگویی

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۵۲۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر توجه ویژه به انجمن‌های تخصصی و تفویض اختیار به آن‌ها به شرط پاسخگویی و مسؤولیت پذیری آنها تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، رضا رحمانی با بیان این مطلب، افزود: به منظور تسهیل هر چه بیشتر در محیط کسب و کار، آماده تفویض برخی اختیارات دیگر به انجمن‌های تخصصی در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت البته با قبول مسئولیت و پاسخگویی هستم.

وی به دیدارهای خود با اعضای چند انجمن اشاره کرد و گفت: در دیدارهای جداگانه‌ای که با اعضای انجمن تولیدکنندگان سیمان ،اعضای انجمن سنگ و انجمن سرب و روی داشتم بر این موضوع با توجه به شرایط کنونی تأکید داشتم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تفویض اختیارات با این شرط از تمرکز امور در یک نقطه جلوگیری می کند، تصریح کرد: افزایش سرعت خدمات رسانی با جلوگیری از بروکراسی اداری سبب تسهیل فرآیندها خواهد شد.

رحمانی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های صادراتی انجمن‌های تخصصی، گفت: امسال سال رونق تولید است و از همه توان‌ها و ظرفیت‌ها برای رسیدن به این هدف استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر پتانسیل‌های انجمن‌ها، افزود: به عنوان نمونه از ظرفیت انجمن‌های معدنی برای جلوگیری از خام فروشی مواد معدنی و ایجاد ارزش افزده ، نوسازی معادن و فعال کردن معادن کوچک مقیاس و بنگاه‌های کوچک و متوسط(SME) های معدنی می توان استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز