خبرگزاری کار ایران

رئیس امور بندری اداره کل بنادر خوزستان:

شکر کوبایی برای ورود به بازار در بندر امام تخلیه شد/ واردات 3 میلیون تن کالای اساسی در 2 ماه گذشته فقط از بندر امام+فیلم

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۴۴۶

از روز گذشته 33 هزار تن شکر کوبایی در بندر امام در حال تخلیه است و از ابتدای سال تاکنون 168 هزار تن شکر از کشورهای مختلف فقط از بندر امام وارد کشور شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، علی‌اکبر احمدی رئیس امور بندری اداره کل بنادر خوزستان در جریان بازدید خبرنگاران از بندر امام، با بیان اینکه بندر امام دارای 40 پست اسکله است و هاب تخلیه و بارگیری غلات در بین بنادر کشور محسوب می‌شود، گفت: تجهیزات پیشرفته در بندر امام باعث کاهش توقف بار در این بندر شده است و به سرعت عملیات تخلیه و بارگیری از بندر امام انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تخلیه کالاهای اساسی در بندر امام اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون چیزی حدود 3 میلیون تن کالای اساسی در بندر امام تخلیه شده است.

شکر کوبایی برای ورود به بازار در بندر امام تخلیه شد/ واردات 3 میلیون تن کالای اساسی در 2 ماه گذشته فقط از بندر امام+فیلمشکر کوبایی برای ورود به بازار در بندر امام تخلیه شد/ واردات 3 میلیون تن کالای اساسی در 2 ماه گذشته فقط از بندر امام+فیلم

وی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا به امروز 168 هزار تن شکر از کشورهای مختلف از جمله کوبا، هند و مکزیک تخلیه شده است و روز گذشته هم شکر خام از مبدأ کوبا در حال تخلیه در بندر امام است.

احمدی ادامه داد: همچنین 70 هزار تن جو از مبدأ مالزی هم در حال حاضر در حال تخلیه است.

رئیس امور بندری اداره کل بنادر خوزستان گفت: شکر خام برای تصفیه و تبدیل به شکر خوراکی به کارخانجات واقع در استان‌های همدان، اصفهان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و استان مرکزی ارسال می‌شود و زمان انتقال این کالاها به حداقل ممکن رسیده است.

وی تاکید کرد: زمان تخلیه و ارسال محموله‌های کالاهای اساسی در بندر امام به سه روز رسیده است.

رئیس امور بندری اداره کل بنادر خوزستان ادامه داد: همچنین 27 هزار تن دانه روغنی از مبدأ چین در بندر امام در حال تخلیه است و کشتی ذرت حامل 66 هزار تن ذرت هم به بندر امام رسیده است.

وی گفت: در بندر امام 12 دستگاه برج مکنده وجود دارد که عمکرد آنها مکش 600 تن در ساعت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز