خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور عشایر کشور خبر داد:

پرداخت 15 میلیارد تومان به تشکل‌های عشایری برای خرید نهادهای دامی/ وام 50 میلیون تومانی به عشایر سیل زده پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۵۲۵

رئیس سازمان امور عشایر کشور گفت: 15 میلیارد تومان به تشکل‌های عشایری برای خرید نهادهای دامی پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، رییس سازمان امور عشایر در نخستین گردهمایی سراسری مدیران تشکل‌های و مسئولین امور عشایری گفت:  15 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه عشایری در اختیار تشکل ها قرار داده شده تا بتوانند نهاده‌های دامی را از منابع داخلی خرید کنند.

وی همچنین از پرداخت 50 میلیون تومان وام به عشایر سیل زده خبر داد و افزود: محل  تامین اعتبار مورد نیاز برای این وام از مدیریت بحران سازمان امور عشایر است.

قندالی تاکید کرد: از این محل 100میلیارد تومان اعتبار برای جبران خسارت عشایر در نظر گرفته شده  تا تسهیلات با سود 4درصد و دوره بازگشت 4ساله پرداخت شود.

وی بیشتر خسارت‌ها وارده به عشایر را مربوط زیرساخت‌هایی مانند؛ ایل راه ها، تاسیسات آبی و استقرارگاه های عشایر عنوان  ورقم خسارت به عشایر را 300میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور بارندگی‌های اخیر را منشاء نعمت برای عشایر دانست و گفت: بر اساس برآوردهای ما، امسال تولید علوفه در مراتع1.1 میلیون تن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز