خبرگزاری کار ایران

کارمند ارشد دولت ترامپ عضو شورای مرکزی فیس‌بوک شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۸۲

کارمند ارشد دولت آمریکا عضو شورای مرکزی فیس‌بوک شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ان‌دی‌تی وی، فیس‌بوک اعلام کرد که یک عضو ارشد حقوقی دولت آمریکا را به عضویت شورای مرکزی خود درآورده است. این اقدام در پی تصمیم خروج «کولین استرچ» از فیس‌بوک گرفته شده است. این عضو جدید که در شورای فیس‌بوک عضو خواهد شد «جنیفر نیواستید» نام دارد.

این شرکت که مدت‌هاست درگیر سیاست‌های امنیتی آمریکا مبنی بر تعیین سازوکاری برای عدم انتشار اخبار جعلی و امنیت بیشتر مجازی است، تصمیم به تغییراتی در پلتفورم‌های خود دارد.

«شرلی سندبرگ» مدیر اجرایی فیس‌بوک ضمن قدردانی از تلاش‌های ۹ ساله کولین گفت: «جنیفر مدیر تاثیرگذاری است و ما مطمئنیم که او آینده بهتری در جهت اهدافمان رقم خواهد زد».

«نیواستید» اولین زنی بود که معاونت حقوقی دولت ترامپ را در سال ۲۰۱۸ به عهده داشت.

«مایک پومپئو» در اظهارنظری افزود که «دقت و خبرگی جنییفر در تحلیل سیاست‌های خارجی و قضاوت‌های درستش از موضوعات، مساله‌ای است که ما با رفتن او به آن نیاز پیدا می‌کنیم. برایش آرزوی موفقیت می‌کنیم و امیدواریم در کارش موفق باشد».

نیواستند پیش از این نیز به عنوان مشاور حقوقی در دفتر جورج بوش پسر کار می‌کرد.

فیس‌بوک همینطور اعلام کرد که «جان پینت» به عنوان معاون ارتباطات بین‌الملل جایگزین «کارین مارونی» می‌شود.

«پینت»  تحت عنوان مشاور تکنولوژی بنیانگذار اسبق مایکروسافت« پائول آلن» کار می‌کرد.

سندبرگ در اظهاری دیگر گفت: «پینت سابقه طولانی و تاثیرگذاری در زمینه صنعت و تکنولوژی دارد که هر لحظه می‌تواند به کمک مجموعه فیس‌بوک بیاید»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز