خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پالایش و پخش در گفت‌وگو با ایلنا:

هنوز دستورالعمل سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین ابلاغ نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۳۹۹

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه هیچ دستورالعملی درباره قیمت و سهمیه بندی بنزین ابلاغ نشده است، گفت: هنوز قیمت بنزین اعلام نشده و تمامی ارقام مطرح شده نادرست است.

زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با بیان اینکه هیچ دستورالعملی درباره قیمت و سهمیه بندی بنزین ابلاغ نشده است، اظهار داشت: ما تنها مجری هستیم و نقشی در تعیین قیمت بنزین نداریم.

وی با تاکید بر اینکه آنچه در مورد قیمت بنزین در برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، صحت ندارد، افزود: هنوز قیمت بنزین اعلام نشده و تمامی ارقام مطرح شده نادرست است.

 سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی خاطرنشان کرد: ارقامی که در مورد قیمت بنزین عنوان شده در هیچ یک از سناریوهای پیشنهادی نیست. طرح این موضوعات متشنج کردن فضای جامعه است.

به گزارش ایلنا، با اعلام خبر افزایش 9.5 درصدی قیمت CNG اجرایی شدن اصلاح قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نیز قوت گرفته است.

 بر اساس اعلام برخی منابع، زمان اعمال سهمیه بندی و افزایش قیمت احتمالی از ابتدای خرداد ماه خواهد بود.

اما بر اساس آنچه سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده افزایش قیمت‌ها در حدی که در برخی رسانه‌ها مطرح شده، نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز