خبرگزاری کار ایران

آب شرب 793 روستای سیل زده لرستان وصل شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۷۶

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از وصل شدن آب شرب 793 روستای سیل‌زده در شهرهای استان خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از وزارت نیرو، "علیرضا کاکاوند" با بیان اینکه در سیل اخیر لرستان 796 روستای استان با قطعی آب، شکستگی شبکه و تخریب تاسیسات و ایستگاه مواجه شد، گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته آب روستاها وصل شده و در‌حال‌حاضر تنها 3 روستا در شهرهای پلدختر و دلفان با مشکل قطع آب همراه است که تلاش‌ها برای رفع مشکل آنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: عدم وجود راه دسترسی و قطع برق، دلیل اصلی بروز مشکلات در این روستاها بوده که با اقدامات انجام شده تاکنون چهار دستگاه دیزل ژنراتور برای برق‌رسانی به شبکه و تاسیسات آبرسانی بکارگیری شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اضافه کرد: در سیل بهار امسال 308 کیلومتر خط انتقال و 116 ایستگاه در استان آسیب جدی دیده که از این تعداد 230 کیلومتر خط انتقال و 86 ایستگاه مربوط به سیل اخیر بوده است.

کاکاوند افزود: شرکت آبفار لرستان با بکارگیری 37 اکیپ عملیاتی و آبرسانی با 30 تانکر سیار توانسته است ضمن وصل کردن آب این روستاها، نیازهای ضروری روستانشینان را در خصوص آبرسانی تامین کند.

وی افزود: علاوه بر این مهم تاکنون بیش از 60 کامیون آب بسته بندی به روستاها و مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز