خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

تاسیسات نفتی غرب کارون زیر آب نرفته است / روال تولید نفت در منطقه عادی است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۶۹

تمامی تاسیسات نفتی غرب کارون پابرجا بوده و تولید طبق روال قبل ادامه دارد و حتی یک لیتر هم از میزان تولید کاهش یافته است.

سعید ساویز در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره آخرین وضعیت تاثیر سیلاب بر هورالعظیم و تاسیسات نفتی غرب کارون اظهار داشت: در منطقه شرایط بحرانی داریم اما تا این لحظه خطرات فراتر از محاسبات مهندسی ما نبوده است و جاده‌ها و سیل بندها دوام آورده است.

وی با بیان اینکه تمامی 5 حوضچه آب در هورالعظیم تحت کنترل هستند، گفت: این حوضچه‌ها به هم راه دارند و آب در آنها جریان دارد، ما به نحوی با آب بازی می‌کنیم و از یک حوضچه به حوضچه دیگر منتقل می‌کنیم تا تاسیسات و مناطق اطراف آسیب نبینند.

این مقام مسئول در ستاد مدیریت بحران شرکت مهندسی و توسعه نفت(متن) با تاکید بر اینکه شرایط کاملا تحت کنترل است، خاطرنشان کرد: ما سعی کرده‌ایم سطح آب را در حوضچه‌ها به تعادل برسانیم تا اگر دبی کرخه بیشتر شود کمترین آسیب را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: تا این لحظه شرایط کاملا تحت کنترل است و ستاد مدیریت به نحوی مدیریت می‌کند که علاوه بر حفظ تاسیسات نفتی، استان‌های معین مثل رُفیع و هویزه نیز شرایط نرمالی داشته باشند.

فریدون دلیری مدیر ورابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) هم در این باره گفت: هورالعظیم به طور کامل آبگیری شده اما تاسیسات نفتی روی آب هستند و تولید همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی تاسیسات نفتی غرب کارون پابرجا بوده و تولید طبق روال قبل ادامه دارد و حتی یک لیتر هم از میزان تولید کاهش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز