خبرگزاری کار ایران

خیرالله خادمی به ایلنا خبر داد:

راه دسترسی موقت به معمولان تا فردا احداث و آماده تردد مردمی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۹۵۸

معاون وزیر راه‌وشهرسازی گفت: مسیر دسترسی موقت به معمولان صبح فردا تحویل می‌شود تا تردد مردمی به این شهرستان انجام شود.

خیرالله خادمی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین اقدامات انجام شده برای احداث و ایجاد راه دسترسی به شهرستان معمولان اظهار داشت: پلدختر- خرم‌آباد یکی از راه‌های شریانی و مسیر ترانزیتی کشور محسوب می‌شود که متاسفانه 60 کیلومتر از این مسیر و زیرساخت مهم کشور کاملا تخریب شده و آثاری از جاده دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه تیم کارشناسان و معاونان وزارت راه‌وشهرسازی در مناطق آسیب‌دیده استان لرستان به‌ویژه پلدختر مستقرند تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع انسداد راه‌ها اقدام شود، ادامه داد:  وزیر راه و شهرسازی چند روز در محل مستقر بود و به دستور آقای اسلامی برای اقدامات سریع وارد منطقه شدیم و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هم پس از بازدید از کرمانشاه خود را به این منطقه رسانده چراکه حجم خرابی‌ها و خسارت در استان لرستان بسیار زیاد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملیات ایجاد و احداث راه دسترسی موقت به شهرستان معمولان آغاز شده، گفت: برای اینکه بتوانیم راه دسترسی به معمولان ایجاد کنیم از آزادراه خرم آباد- پل‌زال استفاده خواهیم کرد. در حال حاضر دسترسی موقت پل دختر به این آزادراه ایجاد شده و از این مسیر راه دسترسی به معمولان ایجاد می شود.

خادمی با بیان اینکه باید 60 کیلومتر راه دسترسی موقت ایجاد شود، گفت: در حال ایجاد مسیرهای آنتنی از طریق روستاهای مجاور هستیم تا راه موقت به معمولان هر چه سریع‌تر ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل با بیان اینکه تا پایان امشب این مسیر ایجاد می‌شود، تاکید کرد: مسیر دسترسی موقت به معمولان صبح فردا تحویل می‌شود تا تردد مردمی به این شهرستان انجام شود. مسیر اصلی در زمان مناسب و پس از رفع شرایط بحرانی بازسازی خواهد شد.

خادمی با اشاره به میزان خسارت وارد آمده به زیرساخت‌های استان لرستان، گفت: هنوز خسارت دقیق برآورد نشده و تمرکز ما بر روی رفع شرایط بحرانی و رفع انسداد محورها است.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از آنجایی که بارندگی شدید در تمام بخش‌های استان لرستان وجود داشته و بسیاری از راه‌های استان دچار مشکل شده و از امکانات و تجهیزات استان‌های مجاور هم برای رفع انسداد راه‌های این استان اقدام کرده‌ایم و در حال حاضر چیزی حدود 220 دستگاه ماشین‌آلات راهداری در استان در حال رفع انسداد شبکه راهی هستند.      

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز