خبرگزاری کار ایران

رییس جمهوری در جریان آخرین وضعیت سیلاب گلستان قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۵۸۸

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در تماس با میر محمد غراوی سرپرست استانداری گلستان در جریان آخرین وضعیت سیلاب استان و اقدامات انجام شده برای امدادرسانی و مهار روان آبهای سطح منطقه قرار گرفت.

روحانی رییس جمهوری در این تماس گفت: دولت با تمام قدرت برای تخلیه آب از سطح مناطق به زیر آب رفته گلستان در صحنه است و پس از آن هم برای بازسازی استان و رفع مشکلات مردم در کنار آنها خواهد بود.

سرپرست استانداری گلستان با ارائه گزارشی به رییس جمهور اظهار داشت: با ورود تجهیزات جدید لایروبی از سوی قرارگاه خاتم الانبیاء به استان که امروز صورت گرفت؛ لایروبی مسیر سیلاب ها و خروجی رودخانه های منطقه شدت می گیرد.

میرمحمد غراوی گفت: تمهیداتی اتخاذ شده تا روان آبهای بالادست در حوزه آبریز شرق گلستان به طرف تالاب ها منحرف شود تا آب کمتری روانه شهرستانهای آق قلا و گمیشان شود.

وی با یادآوری همراهی و همکاری همه نیروها اعم از سپاه، ارتش، دستگاههای اجرایی، هلال احمر و نهادهای مردمی گفت: با همدلی و اقدامات صورت گرفته انتظار می رود مناطق آسیب زده استان گلستان در زمان کوتاهتری به شرایط عادی بازگردند. 

رییس جمهوری پس از شنیدن گزارش سرپرست استانداری گلستان؛ دستورات لازم را در خصوص بقیه موارد و حل معضل و مشکلات سیلاب در استان صادر کرد.

گفتنی است دکتر روحانی دو روز قبل هم در تماس با سرپرست استانداری گلستان موضوع سیل استان را پی جویی کرد و هفته گذشته نیز با حضور میدانی در منطقه از نزدیک با مردم سیل زده گفتگو و در جریان اقدامات دستگاهها قرار گرفت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز