خبرگزاری کار ایران

اتاق اصناف تمهیدات جدیدی برای اصناف سیل‌زده اتخاذ کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۷۰

اتاق اصناف ایران طی دو اطلاعیه جداگانه نمایندگانی را جهت بررسی و ارزیابی نحوه کمک به اصناف سیل زده معین کرد.

به گزارش ایلنا اتاق اصناف ایران طی دو اطلاعیه جداگانه تصمیماتی را برای رسیدگی به مشکلات اصناف در استان‌های سیل‌زده اتخاذ کرد.

متن این اطلاعیه ها به شرح زیر است:

در پی تشدید شرایط بحرانی ناشی از وقوع سیلاب در برخی استان‌های کشور و پس از پیگیری‌ها و فراخوان جذب کمک‌های صنفی برای آسیب‌دیدگان، رئیس اتاق اصناف ایران طی احکام جداگانه‌ای آقایان سیدمحمود هاشمی رئیس اتاق اصناف شیراز، سیدمجتبی پیرزاده رئیس اتاق اصناف ساری، عباس رمدانی، نایب رئیس اتاق اصناف ساری، حسین خلیلی، رئیس اتاق اصناف گرگان و قوشه حسن قاسمی، رئیس اتاق اصناف آق‌قلا را به عنوان نمایندگان اتاق اصناف ایران جهت رسیدگی به امور اصناف درگیر با بحران سیل، مدیریت امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و ارتباط و تعامل مستقیم با مسئولان عالی‌رتبه استانی منصوب کرد.

در بخشی از این احکام آمده است: «به جنابعالی مأموریت داده می‌شود تا ضمن انجام هماهنگی‌های لازم و ارتباط مستمر و مستقیم با استاندار، فرمانداران و سایر مسئولان محترم استانی، آسیب‌های وارده به واحدهای صنفی را احصاء کرده، تا از پیشروی خسارات احتمالی طی روزهای آتی جلوگیری به عمل آید. انتظار می‌رود موارد احصاءشده را در اسرع وقت به ستاد بحران مرکزی اتاق اصناف ایران گزارش کنید؛ همچنین ادامه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی این استان‌ها و ممانعت از بروز نگرانی و تشویش خاطر این عزیزان، باید در اولویت امور قرار گیرد».

اطلاعیه شماره چهار

با عنایت به فراگیری بحران حاصل از وقوع سیلاب در بسیاری از استان‌های کشور و لزوم خدمات‌رسانی سریع، کارآمد و تخصصی به آسیب‌دیدگان از این حادثه طبیعی، اعم از آسیب‌دیدگان مقیم و مسافر، بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در رسته‌های خدماتی و خدمات فنی اصناف بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است.

در این راستا ضمن تشکر و امتنان از همراهی و مساعدت واحدهای صنفی که دلسوزانه و خادمانه چون همیشه همراه آحاد مردم بوده‌اند، بار دیگر از تمام متصدیان واحدهای خدماتی و خدمات فنی در کلیه کشور درخواست می‌شود تا نسبت به خدمات‌رسانی به صورت ویژه و خاص به کلیه آسیب‌دیدگان از سیل اخیر، در تمامی استان‌های کشور اقدام عاجل و فوری به عمل آورند.

به طور حتم این اقدام شایسته برگ زرین دیگری خواهد بود که در یاد و خاطر ملت شریف ایران باقی مانده و در تاریخ پرافتخار اصناف به ثبت خواهد رسید.

رجا واثق داریم که اجر معنوی و اخروی این رفتار نیکو، پسندیده و منطبق بر آموزه‌های دینی و میهنی هم نزد خداوند متعال مضبوط شده و پاداشی شگرف به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز