خبرگزاری کار ایران

اهداء ۴۰۰۰ راس دام به سیل زدگان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۶۶۶

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار رأس دام سبک به خانواده‌های روستایی سیل زده اهدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر در حاشیه سفر به مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چهار هزار رأس دام سبک به 4000 خانواده روستایی سیل زده اهدا می‌کند.

وی ادامه داد:  علاوه بر این ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، چهار هزار سری لوازم‌خانگی شامل یخچال، فرش و لوازم ضروری زندگی به خانواده‌هایی که در سیل اخیر منازلشان آسیب‌دیده اهدا خواهد کرد.

وی تاکید کرد: همچنین مقرر شد بنیاد برکت از زیرمجموعه‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز 3000 شغل برای ساکنان مناطق گرفتار سیل ایجاد نماید.

 ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از روز اول سیل از طریق 22 گروه جهادی وابسته به این ستاد به مردم استان گلستان خدمت‌رسانی و نزدیک به 100 هزار وعده غذای گرم بین مردم مناطق سیل‌زده توزیع کرده است. علاوه بر این تاکنون مرکز فوریت‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کمک‌های خود را در قالب کالاهایی نظیر کنسرو، پتو، آب‌معدنی، دارو و ... در بین مردم توزیع کرده و کاروان‌های سلامت احسان بنیاد اجتماعی احسان نیز با حضور در مناطق سیل زده در حال ارائه خدمات درمانی به مردم هستند.ضمن این که خدمات درمانی را برای 10 هزار نفر ارائه خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز