خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات:

اختصاص کد رایگانی از ستاره مربع‌ها برای کمک به سیل زدگان/ هشتگ زدن کافی نیست، همه‌با‌هم باید کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۲۴۲

وزیر ارتباطات با اعلام اختصاص کد رایگان ستاره 780، ستاره 112، مربع برای کمک به جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور، اقدام به انتشار آخرین اطلاعات جاده‌های بین شهری و روستایی آسیب دیده در سیلاب استان گلستان، استخراج شده از داده‌های ماهواره‌ای کرد که می تواند در ستاد بحران برای تقسیم مسوولیت بین دستگاه های حاضر در صحنه و نظم دهی به امدادها مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات با اشاره به اختصاص کد *780*112# برای کمک به سیل زدگان شمال کشور، اعلام کرد که مردم می توانند در صورت تمایل برای کمک به جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور علاوه بر کد بالا از طریق شماره حساب 99999 و شماره کارت بانکی 5894631850259730 بنام جمعیت هلال احمر اقدام کنند.

آذری جهرمی در اینستاگرام با انتشار مطلبی تحت عنوان «به همه نیاز است»، نوشت:  از دوستان هلال احمر پیگیر وضعیت سیل در شمال‌کشور بودم، از همت عالی امدادرسانان گفتند و خواستار کمک مالی بودند.

وی با بیان اینکه اکنون هشتگ زدن کافی نیست و همه‌با‌هم باید کمک کنیم، افزود: همسرم و من حقوق اسفندماه ‌مان را و فرزندانم عیدی‌هایشان را، برای کمک به عزیزان آسیب دیده در سیل گلستان و مازندران اختصاص دادیم.

آذری جهرمی همچنین برای گسترش و فراگیر شدن موضوع این پویش انسانی، ادامه داد: از همه شما مردم دلسوز و دوست‌داشتنی، دکتر جهانگیری معاون اول محترم، دکتر قالیباف گرامی، رامبد جوان و جناب خان عزیز و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان محبوب تیم ملی کشورمان دعوت می‌کنم به این پویش بپیوندید.

وزیر ارتباطات با انتشار مشخصات راه های آسیب دیده شهرستان های «آق قلا» و «گمیشان» در استان گلستان با تفکیک مناطق روستایی که بیشترین حجم خسارات را از سیل اخیر به خود دیده اند، در مورد آن نوشت: آخرین اطلاعات جاده‌های بین شهری و روستایی آسیب دیده در سیلاب گلستان، استخراج شده از داده‌های ماهواره‌ای که این اطلاعات برای ستاد بحران برای تقسیم مسئولیت بین دستگاه های حاضر در صحنه و نظم دهی به امدادها مناسب است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز