خبرگزاری کار ایران

ورناصری در گفت‌وگو با ایلنا:

حجم توزیع مرغ در استان‌های مسافرپذیر افزایش می‌یابد/ سیر نزولی قیمت مرغ در دو روز گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۲۹۴

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: به واسطه نیاز بالای استان‌های مسافرپذیر به مرغ منجمد و گرم، حجم توزیع مرغ در این استان‌ها افزایش می‌یابد.

حمید ورناصری مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، در خصوص عرضه گوشت مرغ منجمد و گرم در سراسر کشور خاطرنشان کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ گرم در سراسر کشور همچنان ادامه دارد.

وی افزود: قیمت مرغ گرم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت مرغ منجمد کیلویی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است که در مراکز مختلف در سراسر کشور توزیع می‌شود.

ورناصری در رابطه با توزیع گوشت مرغ منجمد در استان‌های مسافرپذیر تصریح کرد: به واسطه حجم بسیار بالای عرضه مرغ گرم و منجمد ‌در سراسر کشور و تمام استان‌ها از جمله استان تهران و به ویژه استان‌هایی که مسافرپذیر هستند ما حجم عرضه خود را در آنها افزایش دادیم.

وی افزود: همچنین در کنار این موضوع هماهنگی و نظارت‌های بسیار خوب سازمان‌های نظارتی، سازمان‌تعزیرات، دادستانی‌های سراسر کشور و همین طور مجموعه سازمان حمایت از مصرف‌کننده در کنار تامین خوبی که اتفاق افتاد باعث کاهش قیمت مرغ و گوشت در بازار شد به نحوی که میانگین کشوری در دو روز گذشته با کاهش مواجه بوده است و ما این روند را در عرضه مرغ منجمد و گرم ادامه خواهیم داد تا به نرخ مصوب مورد انتظار برسیم و این کاهش همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز