خبرگزاری کار ایران

در اینستاگرام مطرح شد؛

واکنش همتی به جوسازی‌های اخیر در بازار ارز

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۳۰۰

رییس کل بانک مرکزی تاکید کرد: برخی علاقمند به برهم زدن بازار ارز و ایجاد نوسان در آن هستند و تلاش کرده اند بر موج افزایشی سوار شوند و نوساناتی هر چند اندک در بازار ایجاد کنند که بانک مرکزی برای جلوگیری از بی ثباتی در بازار حضور دارد و در صورت ضرورت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

به گزارش ایلنا، عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرامی نوشت: در روزهای اخیر به مدد اظهارات برخی افراد درخصوص احتمال رد لایحه پالرمو یا سر رسید شدن سپرده‌های ۲۰ درصدی یا وضعیت بودجه ۹۸ و جو منفی ناشی از تلاش برای ارائه برخی طرح‌ها و اقدامات غیر متعارف عواملی که علاقمند به برهم زدن بازار ارز و ایجاد نوسان در آن هستند، تلاش کرده‌اند بر موج افزایشی سوار شوند و نوساناتی هر چند اندک در بازار ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این عوامل اطمینان دارند که با صدور مجوز اخیر بانک مرکزی به برخی صادرکنندگان برای عرضه ارز خود در صرافی‌ها طی یک ماه باقی مانده سال، تعادل بازار به نفع عرضه بهم خواهد خورد؛ لذا اقدام به پیشگیری کرده و جو تبلیغاتی لازم را برای خنثی کردن آن به وجود آورده‌اند.

این مقام مسئول افزود که بانک مرکزی برای جلوگیری از بی‌ثباتی در بازار حضور دارد و در صورت ضرورت، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز