خبرگزاری کار ایران

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو:

تغییری در شرایط بازار خودرو تا زمان افزایش عرضه رخ نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۷۱۰

رئیس­ اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو از نظر مصرف کننده غیرمنطقی است، تاکید کرد: تا زمانی که خودروسازان عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

به گزارش ایلنا، سعید موتمنی با اعلام این خبر گفت: ­­بازار در انتظار عرضه خودرو و ریزش قیمت‌ها است زیرا قیمت‌های فعلی خودرو از نظر مصرف‌‌‌کننده غیرمنطقی است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش قیمت خودرو در کارخانه، ‌همچنان حاشیه بازار ‌ وجود دارد و­ تا زمانی که شرکت‌های خودروساز عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو ­با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی قیمت خودرو در کارخانه اظهار داشت: بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد همچنان اختلاف قیمت ۹ تا ۲۳ میلیون تومان در بازار خرده‌‌فروشی وجود دارد.

موتمنی درخصوص قیمت برخی خودروها تصریح کرد: هم‌‌اکنون حاشیه بازار در گروه سمند ۱۶ میلیون تومان، گروه ۲۰۶ بیش از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گروه پژو ۴۰۵ حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان­ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نزدیک به ۲۳ میلیون تومان است.

وی اضافه کرد:­ بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام شده قرار بود ­­متقاضی پس از ثبت‌‌‌نام، خودرو را­ با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه­ تحویل بگیرد که این رویه تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز