خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران:

در این جنگ اقتصادی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در میدان هستند/ دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را هم لحاظ کنند

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۸۲۳

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: الان ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و اصناف سنگرهای این جنگ هستند. انتظار داریم دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را لحاظ کنند. اکنون دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید نظرات اصناف را لحاظ کنند.

رسول جهانگیری عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا در خصوص عضویت اتاق اصناف در چندین شورای کلان اقتصادی کشور و چگونگی استفاده از این ظرفیت گفت: اینکه ما عضو شوراهای مختلف کلان ملی و شهری قرار بگیریم یکی از اولین خواسته‌های ماست، از طرفی ناراحت هستیم که کشور دچار تحریم شده است و از طرف دیگر خوشحالیم که با این اتفاق آقایان پی به جایگاه واقعی اصناف بردند و فهمیدند که چه گروهی در روز سختی و تنگناها همراه نظام است.

وی گفت: اکنون بدترین فشارها به اصناف وارد می‌شود، آن دسته از مسئولینی که اصناف را نمی‌دیدند و به نیازهای آنان توجهی نمی‌کردند اکنون باید از آنها حلالیت بگیرند چون ما با سرمایه خودمان جلو آمدیم و ضرر زیادی می‌کنیم اما پای همه چیز ایستاده‌ایم.

وی ادامه داد: الان ما در جنگ روانی و اقتصادی هستیم و اصناف سنگرهای این جنگ هستند. انتظار داریم دولت‌مردان در تصمیم‌گیری‌های خود نظرات ما را لحاظ کنند. اکنون دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید نظرات اصناف را لحاظ کنند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان تصریح کرد: وقتی کاسب را می ترسانید سطح عرضه در بازار کم می‌شود برای اینکه دیگر می‌ترسند جنس خود را بیاورد و می‌گوید یک وقت ما را اشتباهی نگیرند، آن وقت تا بخواهیم ثابت کنیم دیگر کالا و سرمایه خود را از دست داده‌ایم.

جهانگیری تصریح کرد: باید در این شوراها هنگام اتخاذ تصمیمات نظرات بخش خصوصی اعم از اتاق اصناف و اتاق بازرگانی دیده شود. در این جنگ اقتصادی اتاق اصناف و اتحادیه‌ها در میدان هستند اما می‌طلبد که مدیران هم آنها را به بازی بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز