خبرگزاری کار ایران

به رغم تحریم ها 20 شرکت خارجی فعال در حوزه رنگ به تهران می آیند

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۵۸

اهمیت هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری تهران موجب شده است تا با وجود تحریم ها، بیش از بیست کشور از جای جای جهان در این نمایشگاه حضور یابند، نمایشگاهی که از 3 تا 6 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزارمی شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه بزرگترین رویداد سالیانه حوزه صنعت رنگ و رزین در منطقه خاورمیانه محسوب می شود ودر آن  اکثر شرکت ها و برندهای مطرح و صادراتی داخلی و خارجی حضور پر رنگی خواهند داشت.

در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین 220 تولید کننده داخلی  و 60 شرکت خارجی از کشور های فرانسه- چین- هند- اسپانیا- آلمان- هلند- تایوان- کره- قبرس-روسیه-انگلیس-دانمارک- ایتالیا- سوئد- مالزی- امارات- ژاپن- ترکیه- سوئیس- بلژیک - بلاروس و...... حضور پر رنگ خواهند داشت.

این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران و به همت  مجموعه بانیان امید در فضایی بالغ بر 22 هزار مترمربع برپا می شود و شرکت کنندگان در آن، جدیدترین   توانمندهای خود را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است حمایت از صنعت رنگ و رزین  ،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری در داخل کشور با رویکرد صادراتی اولویت اصلی نمایشگاه و تشویق فعالیت های صادراتی وفراهم کردن بستری جهت ارتقاء سطح کمی وکیفی تولید ، فروش و صادرات تولیدات ومحصولات ایرانی مهمترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

برگزاری کارگاه های آموزشی و گردهمایی  صنفی جهت تبادل نظر مدیران بلند پایه مشارکت کنندگان و سمینار پروفسور بروک مسئول کمیته علمی فدراسیون اتحادیه های تخصصی رنگ کشورهای اروپایی FATIPEC از دیگر برنامه های نمایشگاه امسال می باشد.

هجدهمین  نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین و پوشش های صنعتی،مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری از 3 تا 6 بهمن ماه به مدت ۴ روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز