خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سومین نوبت عرضه نفت خام ؛

عرضه سه میلیون بشکه نفت خام در بورس انرژی

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۵۴۳

مدیرعامل بورس انرژی از آماده سازی اطلاعیه سومین نوبت عرضه نفت خام در بورس انرژی خبرداد.

به گزارش ایلنا، سیدعلی حسینی درباره آخرین اقدام‌ها برای عرضه نوبت سوم نفت خام سبک ایران در این بازار گفت: حجم عرضه نفت خام سبک ایران در این مرحله معادل 3 میلیون بشکه خواهد بود که به صورت محموله‌های یک میلیون بشکه‌ای روانه میز فروش خواهد شد. البته محموله ها همچنان ۳۵ هزار بشکه ای خواهد بود.

وی افزود: در اطلاعیه عرضه جدید، براساس پیشنهادهای ارائه شده مدت دوره تسویه معاملات نفت خام از 60 به 90 روز افزایش یافته است.

به گفته حسینی همچنین این امکان برای خریداران فراهم شده که معاملات نفت خام به طور کامل براساس ریال ایران تسویه شود.

مدیرعامل بورس انرژی درخصوص زمان عرضه های آتی هم گفت : این مسئله منوط به تصمیم گیری شرکت ملی نفت است و قاعدتاً شرکت ملی نفت ایران باتوجه به رویکرد سازنده ای که دراین خصوص دارد متناسب با شرائط و صلاحدید خود تصمیم لازم را اتخاذ خواهد کرد .

حسینی از رشد قابل تامل کدهای معاملاتی داخلی و خارجی پس از عرضه موفق نفت خام در نوبت اول و دوم سخن گفت و افزود: در بازار سایر فراورده‌های نفتی نیز هم اکنون روزانه نزدیک به 20 نوبت عرضه فراورده هیدروکربوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز