خبرگزاری کار ایران

هفتمین نمایشگاه ملی«خانه ایرانی کالای ایرانی حمایت از تولید داخلی»

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۵۵۲

بیش از دویست کارگاه و واحد تولیدی کوچک و بزرگ از 27 استان کشور،انواع تولیدات و اجناس خود را در چهارمین نمایشگاه ملی«خانه ایرانی،کالای ایرانی،حمایت از تولید داخلی» که از 4 تا 8 دی ماه در محل نمایشگاهی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود، عرضه و به نمایش عموم می گذارند.

به گزارش ایلنا در این نمایشگاه انواع لوازم آشپزخانه از وسایل برقی همچون یخچال و ماشین لباسشوئی و ظرفشوئی تا ظروف پخت و پز غذا را که بدست تولیدکنندگان سراسر کشور تولید شده، ارائه خواهند کرد.

تمام کالاهایی که در این نمایشگاه عرضه می شود، کاملا ساخت داخل، دارای علامت استاندارد و تایید کیفیت از سوی مراکز نظارت اتاق های اصناف استان ها خواهد بود.

همچنین بخشی از این نمایشگاه نیز مربوط به تولیدات بانوان کارآفرین نقاط مختلف کشورخواهد بود که آثار و تولیدات خودشان را ارائه و به نمایش عموم می گذارند.

حمایت از تولید داخلی و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی،سرپا نگهداشتن کارگاه و واحد های تولیدی کوچک و متوسط،اشتغال آفرینی،گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی و تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان بویژه زوج های جوان مهمترین اهداف برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی«خانه ایرانی،کالای ایرانی،حمایت از تولید داخلی» است.

هفتمین نمایشگاه ملی«خانه ایرانی،کالای ایرانی،حمایت از تولید داخلی»در مجموعه نمایشگاهی چهلسرا واقع در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به مدت پنج روز برگزار می شود و همه اجانس و کالاهایی که در آن عرضه خواهد شد، با تخفیف 15 تا 30 درصدی به فروش می رسد.

در این نمایشگاه بزرگ انواع لوازم منزل و آشپزخانه، یخچال، فریزر،اجاق گاز،لوازم پخت و پز، فرش ماشینی و دستباف، تابلو فرش، لوستر و چراغ های روشنائی و تزئینی، مبلمان، دکوراسیون داخلی و کالای خواب و دیگر ملزومات مورد نیاز خانوادها عرضه و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

هفتمین نمایشگاه ملی«خانه ایرانی،کالای ایرانی،حمایت از تولید داخلی» از4 تا 8 دی ماه هر روز از ساعت 11 تا 22 (ده شب) در ضلع جنوبی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز