خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

کاهش قیمت طلا و سکه بی‌سابقه است/ قیمت‌ها به مرداد ماه بازگشته است

کد خبر : ۷۰۳۸۸۸

عضو هیات مدیره طلاوجواهر تهران گفت: نزول قیمت طلا و سکه در پنج ماه اخیر بی‌سابقه بود و به نوعی قیمت‌ها به مرداد ماه بازگشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، نرخ ارز در روند کاهشی خود دوباره وارد کانال 9 هزارتومان شد. در تابلوی صرافی‌ها نرخ هر دلار آمریکا در محدوده نه هزار و هشتصدو شصت تومان تا نه هزار و نهصد و هشتاد تومان و همچنین یورو در محدوده 11 هزار و هفتصد و چهل تومان تا 11 هزار و هشتصد و هشتاد تومان است.

این کاهش نرخ ارز به نوعی بازار سکه و طلا را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار سکه و طلا گفت: کاهش نرخ ارز و تداوم آن بلافاصله تاثیر خود را بصورت کاهش نرخ طلا و سکه نشان داده است و این کاهش در شرایطی است که قیمت جهانی طلا و سکه بدون تغییر است.

وی افزود: نزول قیمت طلا و سکه تا اندازه‌ای است که در پنج ماه اخیر بی‌سابقه بود و به نوعی قیمت‌ها به مرداد ماه بازگشته است.این کاهش باعث شده است تا  بسیاری از مردم ارزها و طلاهای خانگی خود را به بازار عرضه کنند.

کشتی‌آرای در مورد آخرین نرخ انواع سکه گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام طرح جدید سه میلیون و چهارصد وسی هزار تومان، سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و دویست هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و بیست هزار تومان، سکه یک گرمی ششصدو بیست و پنج هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز